środa, 29 maja 2013

DIY: Lana del Rey T-Shirt

Nawiązując do poprzedniego posta, do procesu tworzenia.
Chciałam Wam pokazać jedną z moich nowych pasji.Mianowicie malowanie ubrań. Było już projektowanie, szycie, więc musiałam znaleźć coś nowego.
A że już 2 czerwca wybieram się na koncert Lany del Rey postanowiłam na tę okazję zrobić sobie koszulkę. 


Na początek musimy wybrać zdjęcie, obrazek bądź napis jaki chcemy umieścić na naszym ubraniu.
Jeżeli nie umiecie zrobić tego odręcznie, nie przejmujcie się. Zawsze możecie np. interesujące Was zdjęcie przerobić tak by było dosłownie czarne na białym.
Po narysowaniu, bądź wydrukowaniu szablonu umieszczamy go na ubraniu, sprawdzamy jakie ułożenie nam odpowiada.
 

Następnie wycinamy nasz szablon nożykiem do tapet. Uważajcie na palce. Przed wycinaniem szablonu poćwiczcie, zobaczcie pod jakim kątem najlepiej tnie się Wam papier.


Wycięty szablon układamy na materiale. Między jedną a drugą warstwę materiału podłóżcie deskę albo bardzo grubą tekturę tak, by warstwa nie przebiła na ,,tył" ubrania.  Odbijamy początkowo tylko kontur, ściągamy szablon i wypełniamy wedle uznania. 

Pozostawiamy na deseczce do całkowitego wyschnięcia. Zaprasowujecie jeżeli producent farby to proponuje.Utrwali to Wasze dzieło.

A oto gotowa koszulka. Zmieniłam zdanie co do napisu w trakcie pracy. ;)




Stylizacja z koszulką już niedługo.  :)
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy z tworzeniem własnych nadruków.
Eliza

4 komentarze:

  1. genialny efekt bardzo mi się podoba :) zachwyca:) z miła chęcią poobserwuję pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszła! :)
    Obserwuję ;)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci, że w końcu uświadomiłaś mi jak zrobić szablon. Bo ostatnim czasem siedziałam i się zastanawiałam jak a raczej z czego można to zrobić:). Świetna koszulka, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń